מאת: נטלי דדוש

חייבות להימכר: יחידות קרקע אחרונות במתחם המבוקש בהוד השרון רק ב- 279 אלף ש"ח (המחיר הנמוך בישראל)

יח׳ קרקע אחרונות בהוד השרון

יחידות קרקע אחרונות בהוד השרון מוצעות כעת לשיווק במחיר מיוחד ובהתחייבות למחיר הטוב בישראל- רק 279 אלף ש"ח ליח' קרקע בגודל 125 מ"ר בהוד השרון הנחשקת.

הקרקעות מיודעות לבניית 2,230 יחידות דיור חדשות והן ממוקמות במתחם שהינו חלק מתוכנית הפיתוח (תכנית המתאר) של העיר. 
התכנית כבר אושר בוועדה המקומית וגם קיבלה מתן תוקף בוועדה המחוזית! מה שאומר; שהתכנית עברה בהצלחה את שלב ההתנגדויות ונמצאת עתה בשלב האחרון שלפני הפשרת הקרקע.

השקעה במתחם השרון בשלב זה תקנה לרוכשים יחידה שתהיה שווה 1.13 מיליון ש"ח ע"פ הערכת השמאי הממשלתי (בתקן 22) וברגע הפשרת השטח וקבלת היתר הבנייה.
חשוב לציין שהשקעה בשלב זה של סטטוס התוכנית תאפשר למשקיעים למקסם את הרווח שלהם על ההשקעה.

הקרקעות בהוד השרון נחטפות. זאת עובדה! המרחק הקצר מת"א, תכנית הפיתוח להגדלת העיר וצפי לרווח של 300-400% על ההשקעה – הופך את מתחם הקרקעות בשרון להיות כה אטרקטיבי. זו גם הסיבה שחברות גדולות בישראל ביניהן "קנדה ישראל" רכשו לפני שנים אחדות מאות דונמים של קרקעות המיועדות להפשרה ובכוונתן לבנות שם מתחמי מגורים.

לאחר שמרבית הקרקעות במתחם השרון כבר שווקו, נותרו כעת יחידות בודדות המוצעות למכירה במחיר מיוחד- 279 אלף ש"ח בלבד כאמור בהתחייבות למחיר הטוב בישראל שיקנה למשקיעים קרקע בגודל 125 מ"ר שתירשם על שמם בטאבו.

זו הזדמנות נדירה להצטרף להשקעה וליהנות מרווח פוטנציאלי של 830,000 ש"ח, פי 4 על ההשקעה! 

האופציה להשקיע במתחם פתוחה כעת גם למשקיעים חדשים המעוניינים להשקיע ולקבל תמורה ראויה לכספם.

את כל התהליך שיעברו המשקיעים ילווה משרד עורכי דין המתמחה בתחום הנדל"ן, כשעד לרישום הערת אזהרה בטאבו, הכסף שלכם יימצא בנאמנות. לאחר מכן, הקרקע תהיה שלכם ותירשם על שמכם בטאבו וזה יהיה עניין של זמן עד שתכפילו (פי 4) את הכסף שלכם ותהנו מהרווח הצפוי.

מעוניינים להשקיע במתחם רק עם 279 אלף ש"ח? השאירו פרטים:

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

BEST NEWS - החדשות החמות בישראל

קורא\ת יקר\ה: לתשומת לבך, אתר "בסט ניוז" מכיל בתוכו תוכן שונה ומגוון, חדשות, אקטואליה, עדכונים וביניהם גם תוכן פרסומי אשר מטרתו הוא קידום מכירות.

ניווט מהיר

השארו מעודכנים תמיד

 כל הזכויות שמורות © BEST NEWS 2018

גלילה לראש העמוד