תוכן מקודם

רועי שמיר | פיננסיים

למרות הסירוב: כך עשרות אלפי ישראלים מצליחים לשפר את דירוג האשראי

בעקבות חוק דרמתי בנתוני האשראי שנקבע ע"י בנק ישראל, לגופים רבים יש גישה להסטוריית נתוני האשראי שלנו. החוק הנ"ל גרם לכך שישנם ישראלים רבים שמוצאים את עצמם מסורבי אשראי, ולמרות זאת, ישנם עשרות אלפי ישראלים אשר מצליחים לשפר את דירוג האשראי שלהם ולחזור למערכת הבנקאית.

כיצד הם עושים זאת? יצאנו לבדוק.

סורבתם בבנק? בשלב הראשון עצרו.

אמרו לכם שדירוג האשראי שלכם שלילי? קודם כל עצרו. בשביל לפתור בעיה ראשית צריך להכיר בה, פניות רבות לגופי מימון שונים אינם מועילים לכם ואף פוגעים בכם מאחר וכל הפניות הללו מתועדות ומעידות על כך שאתם בלחץ. לכן בשבל הראשון, הנפיקו את דוח נתוני אשראי שלכם באמצעות תהליך פשוט דרך אתר ההזדהות הממשלתית. 

הצלחתם להוציא את הדוח? מצוין. במקרים רבים, לאחר שמזהים את הבעיה, ניתן לפתור אותה באמצעות פניה ללשכת האשראי בבקשה לבטל את הבי די אי השלילי. מבדיקה של המערכת נמצא שהרבה מהפניות נענות בחיוב עקב ניסוח נכון של הבקשה, ההמלצה היא להיעזר באנשי מקצוע אשר מנוסים עם המערכת הפיננסית.

מעל 53,577 ישראלים שיפרו את דירוג האשראי שלהם עד כה, באמצעות בחירת קבוצת גילך ניתן להעריך את זכאותך לתיקון דירוג האשראי, הבדיקה לוקחת פחות מדקה:

בדיקה אחת שווה מאות אלפי שקלים

סיכוי טוב שדירוג האשראי שלכם בר תיקון, ביכולתכם לבקש עירעור בגין הנתונים השליליים שמוצגים בדוח שלכם.

שוחחנו עם מאיר רוזן, מנכ"ל חברת קרדיט וואן' שמסביר את המצב הרגיש שבו נמצאים ישראלים רבים. "להיות מסורב אשראי זו חוויה לא פשוטה בכלל. התחושה היא מן 'חרם' שמוטל עליך." 

לדבריו, ישנו פער ידע רחב בקרב האוכלוסיה בכל מה שקשור לנתוני האשראי. "יום יום אנחנו נתקלים בישראלים רבים שאינם מכירים את האפשרות לתקן את דירוג האשראי שלהם, אותם אזרחים נכנסים לסיחרור פיננסי שבסופו של דבר פוגע להם באיכות החיים."

רוזן ממשיך, "למרות שזה לא נראה כך, חוק נתוני האשראי מבורך מאחר ומאפשר תחרות בריאה בין הבנקים, ישראלים רבים יכולים לחזור למערכת הבנקאית לעיתים תוך זמן קצר מבלי לחיות בחרדה כלכלית."

מעל 53,577 ישראלים שיפרו את דירוג האשראי שלהם עד כה, באמצעות בחירת קבוצת גילך ניתן להעריך את זכאותך לתיקון דירוג האשראי, הבדיקה לוקחת פחות מדקה:

שווקים פיננסיים
הרשמה לניוזלטר

האם גם אתה זכאי לתיקון דירוג האשראי?

לבדיקה מהירה בחר\י את קבוצת גילך:

BEST NEWS - החדשות החמות בישראל

קורא\ת יקר\ה: לתשומת לבך, אתר "בסט ניוז" מכיל בתוכו תוכן שונה ומגוון, חדשות, אקטואליה, עדכונים וביניהם גם תוכן פרסומי אשר מטרתו הוא קידום מכירות.

ניווט מהיר

השארו מעודכנים תמיד

 כל הזכויות שמורות © BEST NEWS 2018

גלילה לראש העמוד