נטלי דדון

אסור לפספס: הצלם הישראלי שהופך עסקים למותגים באמצעות תמונות

תמיד נחמד לשמוע על עוד הצלחה ישראלית, והנה הצלם המסחרי, שי מאיר יוצא עם מיזם ייחודי המאפשר לעסקים להנות ממערך תמונות מקיף המייצר לעסקים פחות פגישות ויותר מכירות. 

הלקוחות מדווחים על גדילה של למעלה מ67% במכירות מאז תחילת הקורנה. יצאנו לבדוק.

"עד היום עסקים לא שמו דגש על תמונות נכונות ומדויקות שיעזרו ללקוחות לבצע רכישה". מסביר לנו שי מאיר, אחד הצלמים הבולט בשנים האחרונות. 

"אין ספק שיותר ויותר עסקים מבינים שהתמונה באתר שלהם יכול לקבוע האם לקוח ירכוש את המוצר או ישאיר פרטים. יותר מזה, הקורונה האיצה את זה" 

מסתבר שאנשים מפתחים רושם ראשוני חזק כלפי עסקים וחברות מהסתמכות על תמונות תדמית בלבד. במחקר שנערך על ידי MIT עולה שתמונות מקצועיות משפרות את אחוזי ההמרה באתר פי 7 בהשוואה לתמונות זהות שנעשו במובייל.

"המשמעות היא אדירה, במיוחד בתקופות של ריחוק חברתי". לדבריו, הצרכנים מגבשים רושם חזק כלפי העסק או המוצר מתמונות בודדות. 

בבדיקה של צוות המערכת נמצא כי 87% מהקונים באינטרנט מדווחים כי הם נוטים לבצע רכישה על סמך תמונת המוצר. 

"אבל אני לא מדבר רק על חנויות מקוונות" שי מסביר, שיטת הצילום הייחודית תקפה לכל עסק שרוצה שהלקוח יגיע לשיחת הטלפון עם רושם חיובי שגובש על סמך גלישה מקדימה באתר האינטרנט או באחת מהמדיות השונות. 


למידע נוסף וקבלת הצעה, השאירו פרטים

אושר ב-4 חלקים, צילום: שי מאיר

"כך הכפלנו את כמות הלקוחות באמצעות תמונות". 

על פי שי, כל העשייה בארה"ב במהלך חמשת השנים האחרונות התחילה במקרה. "פנה אלי חבר שהיה בעלים של משרד פרסום בלוס אנג'לס וביקש ממני עזרה עם צילומי תדמית למשרד ולעובדים".

 

שי ממשיך, "אחרי ארבעה חודשים הוא התקשר שוב וביקש להיפגש. מסתבר שלאחר שהם התחילו להשתמש בתמונות באתר וברשתות החברתיות, יותר ויותר גולשים התרשמו לטובה מצוות המשרד למרות שהם מעולם לא פגשו אותם במציאות ורבים מהם הפכו ללקוחות מבלי להגיע לפגישה פיזית במשרד, דבר שלא קרה מעולם לפי". 

"שי הציל לי את העסק"

נמרוד לביא, בעל חנות אונליין לרהיטים מספר, "במשך שנתיים לא הצלחתי להרים את המכירות באונליין. מה לא עשינו, קידום בגוגל, קידום בפייסבוק ואפילו ממשק מיוחד בעלות מאוד גבוה". 

"פניתי לשי דרך חבר שהמליץ ופתאום משהו קרה". נמרוד מתאר, "כמות המכירות עלתה בצורה מאוד משמעותית ביחד עם אחוזי ההמרה באתר וביחד עם תוצאות הקמפיינים בגוגל ובפייסבוק, הייתי בשוק". 


אין ספק ששי מביא בשורה של ממש לעסקים וחברות הרוצים להגדיל את המכירות ואת תדמית העסק בעיני קהל הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים. 


בעולם כה תחרותי מבחינה עסקית וכלכלית, מדובר ביתרון אדיר על פני עסקים מתחרים.

לאחר ההצלחה בארה"ב, שי מביא את הבשורה לארץ ומציע מערך צילומי תדמית לעסקים וחברות כאן בישראל .

למידע נוסף וקבלת הצעה, השאירו פרטים

גלילה לראש העמוד