- ספטמבר 9, 2020
- 11:33 am
הסטארט-אפ הישראלי שמתחייב לפתור את בעיות הגביה של ועד הבית ולשדרג את איכות החיים בבניין תוך יום 1 בלבד.
הכירו את Runmaxi, הסטארטאפ הישראלי שכבש את עולם ניהול הנכסים בארה"ב ומספק לועד הבית שירותי גביית תשלומים, מרכז את פניות הדיירים, ביצוע תיקונים, הזמנת בעלי מקצוע וכל זה באפליקציה אחת. וועדי הבתים מדווחים על אפליקציה פשוטה ונוחה לניהול, חסכון בזמן יקר ותהליך גבייה פשוט. יצאנו לבדוק.
השם Runmaxi אולי לא ישמע לכם מוכר אך בארה"ב כל דייר שגר בבניין כבר מכיר את הסטארטאפ הישראלי שהופך את ניהול הבניין לפשוט ויעיל עבור ועד הבית והדיירים בפרט.
האפליקציה מאפשרת לדלג על ויכוחים מיותרים על ידי תהליכי גבייה ואישור דיגיטלי מול דיירים וספקים כמו עלויות נוספות שנכנסות לאחר אישור וטיפול ישירות לחשבונית החודשית של הבניין.
לקבלת פרטים נוספים הירשמו כאן:
שוחחנו עם מושיקו זאדה, מנכ"ל החברה, "מי מאיתנו לא מכיר את הסיטואציה הזאת שנציג ועד הבית עובר דירה דירה בערב ומבקש מהדיירים להסדיר את התשלום".
על פי דבריו של מושיקו, האפליקציה נולדה מתוך הצורך של ועדי בתים וחברות ניהול לייעל את תהליכי העבודה מול הדיירים ובעלי הבתים.
מושיקו ממשיך, "בתור מישהו שניהל חברת אחזקה למעלה מעשור, אני יודע מה אותו מנהל אחזקה או נציג של ועד הבית עובר".
האפליקציה כוללת אמצעי תקשורת מתקדמים כגון גבייה אוטומטית המאפשרת לחסוך זמן רב על שיחות טלפון מיותרות תוך חיסכון בזמן עבודה וחיסכון בכוח אדם.
לשים את ועד הבית על טייס אוטומטי תוך שמירה על כוחו
האפליקציה של runmaxi מאפשרת לועד הבית לקבל החלטות ולאשר הוצאות תוך חסכון בעלויות שוטפות מבלי לשלם תשלום נוסף לחברת הניהול, במידה וועד הבית עובד עם חברת ניהול, ניתן לחבר אותה לאפליקציה ולהנות מהמערכת מול חברת הניהול ועובדיה שיקבלו את הקריאות בצורה מסודרת ויעילה לטיפול.
בנוסף, האפליקציה מטפלת בגביית דמי ועד הבית, המערכת מוציאה פניות אוטומטיות באמצעות שיחות טלפוניות, הודעות בתזמון מוגדר הניתנות לשינוי, סליקה באשראי ללא עמלות סליקה ועוד.
מושיקו מסביר, "אין ספק שאחת הבעיות הכי גדולות בישראל (כמו בארצות הברית) הוא עניין הגבייה. ועדי הבתים וחברות הניהול צריכים להשקיע לא מעט מאמצים כדי לגבות את התשלום החודשי".
"כדי לפתור את הבעיה הזאת דאגנו שכל דייר שלא משלם את דמי הועד בית במשך 3 חודשים, יקבל מכתב אוטומטי מעורך דין. עד היום לא קרה שמישהו לא שילם" מושיקו צוחק.
האפליקציה מאפשרת לועד הבית לשלוח בקלות מכתב מעורך דין לדיירים שמאחרים בתשלומים וגם להגיש תביעה בכמה לחיצות במידה ומכתב האזהרה לא עוזר.
לקבלת פרטים נוספים הירשמו כאן:
קל, פשוט לשימוש ותלוי בועד הבית בלבד
אבי בנסטי, נציג ועד הבית מרמת השרון מספר, "בהתחלה הייתי קצת סקפטי לגבי השירות כי אמרתי לעצמי שאין מצב שאפליקציה יכולה לנהל דיירים וספקים אבל הופתעתי לטובה".
"היכולת של האפליקציה לחסוך בהוצאות הקיימות, לגשר על פערי מידע בין הגורמים השונים, וליצור שליטה מלאה של הועד בנושא הפיננסי ובדברים שיש לטפל בהם היא יוצאת מן הכלל".
אבי מסביר כי מכיוון שלא מדובר בחברת ניהול, אין צורך בהסכמה של שני שליש מבעלי הדירות. להפך, מדובר בשירות שהועד יכול להחליט שהוא משתמש בו.
"בדיוק כמו שסוגרים חברת ניקיון או שירות שוטף כזה או אחר לבניין, כך הועד יכול להחליט שהוא משתמש באפליקציה", הוא מסביר.
בשורה משמחת לועדי הבתים וחברות הניהול בישראל
לאחר ההצלחה בארה"ב, החברה ממשיכה לצבור תאוצה ולהרחיב את פעילותה בישראל. לכבוד ההשקה, החברה מאפשרת לקוראי האתר להנות מהשירות בעלות סמלית בלבד.
רוצים לקבל עוד פרטים? הקליקו כאן ותועברו לדף החברה >