אורנה בר - כתבת צרכנות

הדור החדש של סנני המים הביתיים נוחת בישראל - גם מסננים וגם מוסיפים למים מינרלים חיוניים!

פטנט חדש בשוק מסנני המים הביתיים בישראל: חברת לייקה (LAICA) העולמית תשווק סדרת קנקני מים מסוננים, המעשירים את מי השתייה במינרלים חיוניים. איכותי, חסכוני ובריא. יצאנו לבדוק.

לייקה
נמצא בכל בית באירופה: סנן המים הייחודי של לייקה, צילום: שי מאיר

שוחחנו עם סיגל רווה, מנכ"לית לייקה ישראל, "אין ספק שמדובר במהפכה של ממש".

לדבריה, סנן המים של לייקה מאפשר למשפחות ישראליות לא רק לחסוך אלפי שקלים בשנה על בר המים אלא גם להנות מאיכות מים שטרם נראתה בישראל.

"נכון להיום, רוב הבתים בישראל רוכשים שישיות מים מינרלים או שיש להם בר מים שבניגוד לדעה הרווחת, לא מספק את האיכות שהיינו מצפים לה".

מתחקיר של תוכנית "עושות חשבון", עולה כי במי השתייה בישראל אין מגנזיום, חומר שעשוי לסייע למניעת מקרי מוות ממחלות לב.

בחברת לייקה זיהו את הצורך ופיתחו סנן מים מתקדם המעשיר את מי השתייה במגנזיום וכך מספק את כל המינרלים החיוניים לגוף.

בניגוד לבר מים ממוצע שמחירו כמה אלפי שקלים, קנקן סינון המים של לייקה, מוצע לצרכן ב149 שקלים בלבד.

בסקר שנעשה ברשתות השיווק, צרכנים דיווחו כי הם נוטים להעדיף לשתות מים דרך הסנן של לייקה על פני שימוש בבר מים.

למידע נוסף ורכישה במחיר השקה, השאירו פרטים בטופס:

החזון: לספק את מי השתייה הטובים ביותר גם בישראל

"סוף סוף אני לא צריכה לסחוב שישיות מהסופר"

שירה רכס, אמא לשניים מגבעתיים מספרת, "עד לא ממזמן הייתי צריכה לדאוג כל הזמן שיהיו מים מינרלים בבית. אנחנו גרים בקומה שלישית ללא מעלית והיה לי מאוד קשה לסחוב".

שירה ממשיכה, "בהתחלה חששתי שהילדים לא יסכימו לעבור לסנן של לייקה אבל התעקשתי שינסו והם מאוד אהבו. מאז אנחנו כבר לא סוחבים שישיות מים" היא צוחקת.


בריא יותר לנו, בריא יותר לאיכות סביבה

בשבוע האחרון הודיע המשרד להגנת הסביבה, על כוונתו לצאת בתוכנית מקיפה לעידוד שתיית מי ברז במקום מים מינרליים, עקב זיהום הסביבה הנגרם על ידי תעשיית המים בבקבוקים.

מסתבר ש63% מהמשפחות בישראל רוכשות שישיות מים על בסיס שבועי. מלבד הוצאה כספית מיותרת, מדובר בנזק עצום לאיכות הסביבה.

היופי בסנן המים החדש הוא האפשרות להנות מאיכות מים טובה יותר בעלות נמוכה יותר תוך שמירה על איכות הסביבה.

 

אין ספק כי לייקה מביאה בשורה של ממש לשוק הישראלי. במדינות בהן המותג פועל באירופה הוא הפך למוביל בזמן קצר מאוד.

"הצרכן הישראלי מאוד חכם, אני בטוחה שמהר מאוד יבינו גם בארץ שיש אלטרנטיבה טובה ובריאה יותר", אומרת סיגל רווה, מנכ"לית ויולה פארמה ישראל, זכיינית לייקה בישראל.

למידע על הפרויקט, השאירו פרטים בטופס:

אולי יעניין אתכם גם:

חשיפה: הסוד שחברות הביטוח לא רוצות שתדעו - לקריאה הקליקו כאן >

"אזרחים בישראל לא יודעים שהם משלמים על אותו ביטוח פעמיים..."

ישראלים יכולים לחסוך בבדיקה פשוטה אלפי שקלים - לבדיקת זכאות הקליקו כאן >

כמה אתם משלמים בחודש עבור תיק הביטוח שלכם? יצאנו לבדוק מה היא הדרך הטובה ביותר לחסוך תשלומים מיותרים

יצאנו לבדוק: יש דרך מהירה לחיסכון ענק בתיק הביטוח - לבדיקת זכאות הקליקו כאן >

יצאנו לבדוק: כיצד ישראלים יכולים לחסוך אלפי שקלים דרך הוזלת תיק הביטוח שלהם..

גלילה לראש העמוד