יואב שביט - כתב לענייני טכנולוגיה

TOP 5: בית התוכנה הישראלי שכובש את חנות האפליקציות

תמיד נחמד לשמוע על עוד הצלחה ישראלית, והנה חברת פיתוח האפליקציות AppGate עושה זאת שוב עם אפליקציית 'Bookit'  שהגיע לראש חנות האפליקציות. לאור ההישגים המרשימים, החברה משיקה שירות פיתוח במיקור חוץ במטרה להנגיש צוותי פיתוח ישראליים ליזמים וחברות. יצאנו לברר איך זה עובד.

נגן וידאו

"היום יש כל כך הרבה רעיונות טובים שנכשלים רק בגלל שהפיתוח לא מקצועי". 

"לצערי, המון מהלקוחות שלנו מגיעים אלינו לאחר ניסיון ראשוני לא טוב עם מפתחים לא מנוסים" אמר לנו עומרי בן שושן, סמנכ"ל החברה. 

"תבינו, פיתוח אפליקציה אינו דבר זול. המון יזמים מנסים לצמצם עלויות ופונים לחברות פיתוח במזרח אירופה או הודו, כאשר לרוב הפיתוח נתקע והיזם מוותר על הרעיון".

 

עד היום יזמים נדרשו לגייס מאות אלפי שקלים ולעיתים אף יותר במטרה לגייס צוות פיתוח איכותי ויעיל. כתוצאה מכך, יותר ויותר יזמים מסתכנים ופונים לבתי תוכנה שאינם מספקים את הסחורה. "זאת בדיוק הסיבה שהחלטנו להנגיש את תהליך פיתוח האפליקציה ולספק שירותי פיתוח במקור חוץ" אמר לנו עומרי.

 

לדבריו, לפחות 82% מהאפליקציות נכשלות כבר בשלב הפיתוח.

 

עומרי ממשיך, "כשאין צורך להשכיר משרד גדול, לגייס עובדים ולדאוג לכל מה שמסביב, ניתן להוזיל את עלויות הפיתוח בצורה משמעותית. ככה כל אחד יכול 'להשכיר' את צוות הפיתוח שלנו ולשלם פר שעות עבודה בלבד. אפילו לקפה אנחנו דואגים" הוא צוחק. 

 

מסקר של IMT, עולה כי כשאין עלויות מעביד, ימי מחלה והוצאות משרד, ניתן להוזיל את עלויות הפיתוח ביותר מחצי. המשמעות היא חורצת גורלות בעולם הסטארטאפים. 

למידע נוסף על שירות מיקור החוץ של APPGATE השאירו פרטים בטופס:

"עומרי והצוות מאפשרים גם ליזמים וחברות קטנות בלי כיסים עמוקים לפתח אפליקציות ברמה בינלאומית"!

"ג'ובר" היא אחת מעשרות האפליקציות שהצטרפו לשירות מיקור החוץ של אפגייט, המאפשר להם להנות מצוות פיתוח מנוסה ומעטפת ליווי ייחודית. 

אפרת, מנכ"לית החברה מספרת, "עומרי והצוות עושים עבודה נהדרת, אנחנו רואים עליה מתמדת של 1200% בהורדות".

אפרת ממשיכה, "בחיים לא הייתי מאמינה שניתן לצמצם בצורה כל כך משמעותית את עלויות הפיתוח ולהנות משירות ותמיכה כאן, בישראל". 

לא רק עלויות פיתוח משתלמות.

גם ירון, מנהל מוצר של אפליקציית החקלאות, Sundo נהנה מהערך המוסף של אפגייט.

"חשבנו על הרעיון מאפס וחיפשנו מענה טכנולוגי לפיתוח" הוא מתאר. 

"הגענו לאפגייט אחרי ניסיון לא טוב עם חברה אחרת שנתנה פתרון טכנולוגי שלא התאים למוצר שלנו ונאלצנו לפתח את המוצר מחדש, לא היה פשוט למצוא בית תוכנה שייתן לי שקט בגזרה הטכנולוגית. אבל מלבד הפיתוח עצמו, יש לנו מזל שעבדנו עם צוות מנוסה שמבין בעיצוב וחווית משתמש, צוות שחשב על השיווק כבר מהיום הראשון והודות לכך נכנסו בחודשיים האחרונים לרשימת המומלצים בAppStore ללא הוצאות שיווק גדולות". 

שירות מיקור החוץ החדשני של אפגייט ממשיך לצבור תאוצה ולהעניק פתרון ייחודי ליזמים וחברות המחפשים פתרון רזה ואיכותי לפיתוח אפליקציות.

"אין מאושר ממני לראות יזמים שמצליחים להפוך את הרעיון שלהם למציאות ולהביא כבוד למדינה".

לכבוד השקת השירות, חברת אפגייט מציעה פגישת יעוץ ללא עלות לגולשי האתר.

למידע נוסף על שירות מיקור החוץ של APPGATE השאירו פרטים בטופס:

גלילה לראש העמוד