מאת: רועי שמיר

שיטת השיווק המהפכנית שהופכת עסקים אנונימיים למותג בתחומם

שיטת Ymedia, נולדה מתוך משבר הקורונה וכוללת שימוש בטכניקת שכנוע מתקדמת המיושמת במיטב אתרי החדשות בעולם המאפשרת לבעלי עסקים להכפיל את תוצאות השיווק של העסק בפחות מחודש. לקוחות מספרים על לידים איכותיים במיוחד ונסיקה בהיקף המכירות. יצאנו לבדוק.

שוחחנו עם שי יופה, מנכ"ל חברת Ymedia, "היום קשה מתמיד לתפוס את תשומת הלב של הגולשים". לדבריו, עסקים רבים אינם מרוצים ממאמצי השיווק ברשתות החברתיות ולעתים אפילו מפסידים על כך כסף.

 

"כואב לי לראות כל כך הרבה בעלי עסקים עם פוטנציאל מדהים שלא מצליחים למכור מספיק, מבלי לדעת שניתן לשפר בצורה משמעותית את היקף המכירות בפחות מחודש".

 

שי ממשיך, "עד היום, רוב בעלי העסקים ניסו את מזלם עם כל מיני קמפיינים בפייסבוק וגוגל אבל כמעט תמיד, הלידים מאוד יקרים ולא בשלים לרכישה. התהליך שלנו פותר את הבעיה הזאת בדיוק".

 

שיטת השיווק החדשנית משלבת תהליך מיוחד, הכולל בין השאר שימוש ייחודי באלגוריתמיים של מנועי הפרסום, כתבות תוכן, אוטומציה ואלמנטים נוספים ממדעי הקוגניציה להעברת לקוחות פוטנציאליים בתהליך מדויק, מהיר וממיר.

לפרטים נוספים השאירו פרטים בטופס:

מחוץ לעדר: "התחרות כבר לא רלוונטית."

דברים שעבדו לפני הקורונה, כבר לא רלוונטיים

שי מסביר, "שלא תבינו לא נכון, לפני הקורונה היה לנו קמפיינים שעבדו מצוין". מאז התפרצות הנגיף, חל זעזוע במערכות הפרסום כמו גוגל ופייסבוק.

לטענת שי, הסיבה המרכזית לכך היא שהרבה עסקים הפסיקו לפרסם במכה, דבר שחייב את מנועי הפרסום לבצע שינויים באלגוריתמיים כדי לשמור על עלויות הפרסום זהות לתקופה שקדמה לקורונה".

פחות זמן על שיחות מכירה ארוכות והסברים

ליטל, בעלת רשת קליניקות לאסתטיקה רפואית מספרת: "זה לא רק הכמות של הלידים, האיכות שלהם מאוד שונה".

ליטל מתארת, "ניסינו לא מעט קמפיינים בכל פלטפורמה אפשרית וכמובן שהגיעו פניות אבל אף פעם לא קרה לי שלקוחות סגרו איתי בטלפון כאילו הם עברו תהליך מכירה שלם".

שיטת השיווק החדשה מבצעת מניפולציה על האלגוריתמיים של מנועי הפרסום השונים. כתוצאה מכך, ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים שהסבירות שירכשו היא גבוה במיוחד.

שיווק + פסיכולוגיה = מכירה

אחת הסיבות לכך ששיטת השיווק זוכה להצלחה מסחררת היא היכולת לאפשר ללקוחות פוטנציאלים להבין את הערך שהמוצר או השירות של בעל העסק מקנה להם במהירות.

שי מסביר, "לבעלי עסקים נמאס לרדוף אחרי אנשים ש-'רק רצו לשמוע פרטים'. האמת היא שיש דרך הרבה יותר קלה להגיע אל אלו שיודעים מה העסק שלך מציע והם כבר בשלים לרכוש את המוצר או השירות שלך".

לטענת שי, מלבד ההיבט הטכנולוגי, שיטת השיווק החדשה עושה שימוש מסיבי בעקרונות הכלכלה ההתנהגותית, מדעי הקוגניציה וקבלת החלטות.

"כמו לפרסם בפייסבוק לפני עשור, כשלא היה תחרות"

שיטת השיווק החדשה היא בשורה של ממש עבור עסקים המחפשים לייעל ולשפר את תוצאות השיווק ואחוזי ההמרה. 

בעולם כה תחרותי מבחינה עסקית וכלכלית, מדובר ביתרון אדיר על פני עסקים מתחרים.

עד שנחזור אליך, אתה מוזמן לבחון את העסק שלך:

[מבוסס על מחקר שנוסה על מעל 2,582 בעלי עסקים]

1
2
3
4
5

היי! שמי אריאל ואשמח שנבחן יחד את העסק שלך.
פחות מדקה וסיימנו,
מה השם המלא שלך?

האם אתה מריץ קמפיינים שיווקיים נכון להיום?

כמה לידים אתה מצליח לייצר בחודש?

מה אחוז ההמרה מהלידים שייצרת?

זהו, לקבלת תשובה, אנא הכנס מספר טלפון תקני:

גלילה לראש העמוד