כפיר זייף - כתב לענייני חדשנות

קידום אפליקציות - איך עושים את זה נכון?

קידום אפליקציות
קידום אפליקציות בדרך הנכונה.

קידום אפליקציות במנועי החיפוש של אפל וגוגל מהווה בשנים האחרונות דבר חשוב מאוד עבור כל מפתח אפליקציה. כלומר, לא די כיום לפתח אפליקציה איכותית על מנת שרבים יבחרו להשתמש בה, אלא, לאחר תהליך פיתוח האפליקציה יש צורך לקדם אותה בשיטות הקידום הטובות ביותר וזאת בכדי שמשתמשים יבחרו בה על פני אפליקציות אחרות. חשוב לזכור שכיום קיימת הצפה בכמות האפליקציות הנגישות ולא פעם אנשים תוהים: איזו אפליקציה תהיה הטובה והיעילה ביותר עבור הצרכים שלכם. קידום אפליקציות בצורה הטובה ביותר, תגרום לבחירה באפליקציה שלכם. בכדי לקדם אפליקציה בצורה טובה ומהירה כדאי לחשוב כבר מתחילת תהליך התכנון שלה על מאפיינים שיהפכו אותה לנגישה יותר.

רוצים לבדוק את האפליקציה שלכם? מלאו פרטים:

אפיון אפליקציה בצורה מוצלחת- כיצד?

אפיון אפליקציה מתבסס על שלושה שלבים עיקריים:

  1. פיתוח- בניית תוכנית פיתוח שכוללת בה את שפת התכנות, את מערכת ההפעלה, את המודולים ואת בדיקות האיכות והגדרת היעדים השונים לצורך השלמת העבודה.
  2. עיצוב חווית משתמש- חווית משתמש קלה וידידותית מהווה את אחד מהדברים החשובים ביותר כאשר מפתחים אפליקציה. רבים יבחרו באפליקציה שקל ונוח להם להשתמש בה, שניתן לנווט בה בקלות ושהיא פרקטית ושימושית עבורם מכל אפליקציה אחרת ועל כן, חשוב לשים דגש על עיצוב חווית המשתמש.
  3. תוכן ושיווק- יש צורך להגדיר את התכנים באפליקציה הן מבחינה טקסטואלית והן מבחינה גרפית ולקשר אותה באופן ישיר לתוכנית השיווקית שלה.
  4. הנגשת האפליקציה לקהל היעד שלה וכן קידום האפליקציה המנועי החיפוש של אפל וגוגל באמצעות מילות מטא אשר יש להן אחוזי ביקוש גבוהים, שיפור יחסי המרה, השקעה בקידום במדינות זרות שבהן קל יותר להתקדם למקומות ראשונים ועוד. ניתן לומר שהדבר החשוב ביותר שיש לעשות לצורך קידום אפליקציות הוא להתאים אותן לאלגוריתם החיפוש של אפל וגוגל.

בניית אסטרטגיה דיגיטלית לצורך קידום אפליקציות

קידום אפליקציות מהווה חלק בלתי נפרד מבניית האסטרטגיה הדיגיטלית של כל אפליקציה. כל אפליקציה חייבת להיות בעלת מאפיינים ייחודיים לה הן מבחינת היתרונות שלה ביחס לאפליקציות אשר דומות לה, הן מבחינת המוצר שהיא מציעה, הן מבחינת קהל היעד שלה, המודל העסקי שלה ועוד. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע המומחים בתחום קידום אפליקציות על מנת לקדם את האפליקציה שלכם בצורה הטובה ביותר.

גלילה לראש העמוד