נטלי דדוש - כתבת לענייני ביוטי ואופנה

בית הספר למקצועות היופי שהופך סטודנטים למעצבים בינלאומיים

תמיד נחמד לשמוע על עוד סיפור מעורר השראה, והנה בית הספר לעיצוב שיער סרג'יו, הידוע כמקום ממנו יוצאים מעצבי שיער מפורסמים וידועים, יוצא עם מיזם ייחודי המקנה מגוון מלגות לאלו החולמים להיות מעצבי שיער מובילים ולהנות ממערך קורסים והכשרות המעניק דריסת רגל בתחום. החלטנו לברר איך זה עובד.

צלם: שי מאיר. ממתחילים למקצוענים.

קורסים לעיצוב שיער נהיו בשנים האחרונות לאופנה מבוקשת, כחלק מבניית התדמית של הסטייליסט החדש ואף כחלק מהבטחה למקצוע טוב יותר, צצו כפטריות אחר הגשם "בתי ספר לעיצוב שיער", אך מסתבר שמרבית הקורסים אינם מספקים את הסחורה, והתוצאה? אלפי סטודנטים מתוסכלים, שאינם מצליחים להיכנס לתעשייה. 

 

"היום כל בעל מספרה קורא לעצמו 'מכללה'" מסבירה לנו ליאת קדר, מנכ"לית סרג'יו ומובילת המיזם. "מכיוון שתעשיית עיצוב השער תופסת יותר ויותר תאוצה, הרבה מספרות מנצלות את ההזדמנות לעשות כסף מהיר".


לטענת ליאת, המון סטודנטים משלמים ממיטב כספם על קורסים והכשרות שאינם מקצועיות מספיק. כתוצאה מכך, הרבה תלמידים מתאכזבים, מוותרים על החלום ולבסוף נוצר שם רע לתעשייה.

 

"כל שבוע מגיעים אלינו פניות מתלמידים מוכשרים שבחרו בקורס הלא נכון. במרבית המקרים הדבר נעשה מתוך רצון לחסוך בעלויות אך לבסוף הם נשארים קרחים משני הכיוונים ולא מסוגלים לממן שכר לימוד עבור קורס נוסף. לבסוף, הם מוותרים על החלום".

 

בסרג'יו החליטו לעשות מעשה ולהעניק מגוון מלגות בקורסים הנחשקים ביותר כמו עיצוב שיער, תספורות נשים, איפור ועוד. 

 

"נכון שברמה העסקית אנחנו סופגים חלק מהעלויות אבל כשתלמידים שלנו מגשימים את עצמם והופכים למעצבי השיער המובילים בארץ ובחו"ל, אני יודעת שזה הדבר הנכון לעשות".

למידע נוסף והרשמה, מלאו פרטים בטופס:

צלם: שי מאיר

עיצוב שיער כאמצעי לצמצום פערים בחברה. 

"כנער נמשכתי לצרות" מספר לנו אמיר מזרחי, בוגר המכללה. "לא גדלתי בשכונה טובה ויכול להיות שאם לא הייתי עושה את הצעד הקטן הזה, החיים שלי היו במקום אחר לגמרי". 

 

אמיר ממשיך "בחיים לא הייתי מאמין שיהיה לי עסק כל כך מצליח ובטח שלא דמיינתי שאגשים חלום ואגיע לאירועי הביוטי המובילים בעולם".

 

הצעד של ביה"ס סרג'יו, מנגיש את הקורסים המקיפים והמבוקשים ביותר כמו עיצוב תספורות, שיער, איפור ומספק רשת תמיכה הכוללת ליווי אישי ממעצבי השיער הטובים ביותר וכל זה באווירה מאוד משפחתית.

"הקו המנחה של סרג'יו היה תמיד לעזור ולתת כמה שיותר מהידע העצום שלו".

 

ליאת, ביתו של מייסד המכללה סרג'יו זנזורי ז"ל נחושה להמשיך את המורשת ואת הערכים שהוריש לה אביה. 

 

"על מנת להנציח אותו, את המורשת שלו ובעיקר את האני מאמין שלו, החלטנו לתת".

 

בסרג'יו מציעים מגוון רחב של מלגות והטבות יחד עם משרדי הממשלה השונים, המבינים כי התחום משגשג ומאפשר לרבים להתפרנס בכבוד ואף יותר מכך.

 

אין ספק שסרג'יו מביא בשורה מרגשת לתחום. אחוז הבוגרים במכללה אשר משתלבים בהצלחה רבה בתעשייה עומד על 93%, הרבה יותר מכל הכשרה אחרת. 

 

הנוסחה ברורה. אלו שרוצים להיכנס לתעשייה, לפתוח עסק ולהיות הכי טובים בתחום שלהם, יכולים להנות מסט כלים ייחודי וידע שהוכיח את עצמו בארץ ובעולם".

 

נטלי, אחת התלמידות בסרג'יו מספרת "השיעורים פשוט מדהימים, כל שיעור אני לומדת משהו חדש שמשדרג לי התספורות שאני עושה ללקוחות – פתאום פונים אלי הרבה מפה לאוזן והחיוך של הלקוחות שלי שווה הכל".

 

בית הספר ממשיך לצבור תאוצה ולהעניק פתרון לאלו החולמים להשתלב בתעשיית עיצוב השיער והביוטי.

 

זה לא רק תו איכות, זו מקפצה של ממש עבור מעצבי העתיד של תעשיית השיער והביוטי בישראל ובעולם.

לבדיקת התאמה השאירו פרטים למטה:

חשיפה: הסוד שחברות הביטוח לא רוצות שתדעו - לקריאה הקליקו כאן >

"אזרחים בישראל לא יודעים שהם משלמים על אותו ביטוח פעמיים..."

ישראלים יכולים לחסוך בבדיקה פשוטה אלפי שקלים - לבדיקת זכאות הקליקו כאן >

כמה אתם משלמים בחודש עבור תיק הביטוח שלכם? יצאנו לבדוק מה היא הדרך הטובה ביותר לחסוך תשלומים מיותרים

יצאנו לבדוק: יש דרך מהירה לחיסכון ענק בתיק הביטוח - לבדיקת זכאות הקליקו כאן >

יצאנו לבדוק: כיצד ישראלים יכולים לחסוך אלפי שקלים דרך הוזלת תיק הביטוח שלהם..

גלילה לראש העמוד