דנית שמואלי - כתבת לענייני צרכנות

חדש: אטרקציית האירועים שמשגעת את הילדים מבלי להכביד על הכיס

עולם האירועים הפרטיים הפך בשנים האחרונות לתחרותי במיוחד, וכל הורה רוצה שהילד יצא "כוכב" – ומאושר עד הגג. לאור התקופה, רצוי לעשות זאת מבלי לרוקן את הכיס. יצאנו לבדוק אם זה אפשרי.

אטרקציה בהתאמה אישית, צילום: רועי שמחי

שוחחנו עם לירן קגן, מנכ"ל חברת 'המשחקייה', המציעה משחקי שולחן ומולטימדיה לאירועים.

 

"בעבר האירועים היו פשוטים וצנועים, כיום כבר אי אפשר לערוך "סתם" עוד אירוע, בין אם מדובר בבר מצווה, בת מצווה, בריתה או אירוע אחר. זאת אומרת, כמובן שאפשר – אבל לא רוצים לאכזב את הילד". צוחק לירן.

 

הוא מסביר, "יש רף ציפיות מסוים שכדאי לעמוד בו, או יותר טוב מכך – להעלות אותו ולגרום לילדכם וחבריו לכיתה להנות מהאירוע. כותצאה מכך, הורים רבים נפרדים מכסף שאין להם".

 

לירן ממשיך, "זאת בדיוק הסיבה שהקמנו את החברה. לאפשר להורים לארגן אירוע חוויתי ברמה גבוה, ללא עלויות גבוהות. ככה כולם מרוצים, ההורים נמנעים מעלויות גבהות והילדים – מאושרים".

 

בשנה האחרונה חברת ה'משחקייה' הפכה לאטרקציה המובילה בתעשיית ימי ההולדת ואירועי המצווה והסיבה לכך היא שמשחקי השולחן והמולטימדיה שלהם מדברים בשפה של הילדים החל מהמשחקים הכי חדשים ולהיטים שטרם הגיעו לארץ.

 

איילת כהן, אמא לאורי ותום בני ה-10 סיפרה לנו: "רצינו לעשות אירוע שישמח את הילדים והכיתה כולה מבלי להוציא הרבה כסף, אירוע שישתווה לסטנדרט של הכיתה במחיר הגיוני, וכך בדיוק קרה".

לבירורים ותיאום אירוע, השאירו פרטים

"אין צורך להוציא הון על אירוע מוצלח"

לא רק משחקי מולטימדיה חדשניים – שומרים מקום גם למוכר

כשרוצים להוציא קצת אנרגיה ואדרנלין וליצור זכרונות נעימים, עדיין אין תחליף לשולחנות המשחק הקלאסיים, שההורים עצמם בטח עוד מכירים וזוכרים היטב מהילדות שלהם עצמם – שולחן כדורגל, שולחן כדורסל, שולחן סנוקר – ועוד. אין ילד שלא אוהב את השולחנות הללו ולרוב הם מהווים אטרקציה מרכזית בכל אירוע לילדים ונוער, גם מבלי לרושש את ההורים. "גדלתי בעצמי על אותם משחקים, ואני אוהב להשתטות לפעמים ולשחק בהם גם היום. הילדים ביום הולדת "עפו" על זה", סיפר לנו עופר, אביו של אורי.

 

 

אירוע טרנדי ואופנתי עם קונסולות משחק חדשניות

בנוסף למשחקים האנלוגיים והנוסטלגיים, אף אירוע לא שלם בלי כמה משחקים דיגיטליים. זה הלחם והחמאה של הילדים של שנת 2020. לירן מדגיש "אף אירוע לא יעשה את העבודה בלי עמדות מולטימדיה, הכוללות טלוויזיות, קונסולות משחק עדכניות, שלטים והמשחקים החמים ביותר בשוק – אנחנו משארים קצת מקום למשחקים מסורתיים אבל משחקי המולטימדיה הם ההיילט". אירוע מוצלח חייב להיות טרנדי, אופנתי ולהתכתב עם רוח התקופה – וזאת דרך מצויינת להשיג זאת. 

 

בעודנו מצלמים נשמע קול נרגש, "אף אחד לא יכול לנצח אותי באקסבוקס או בפלייסטיישן!", סיפר לנו אורי בן ה-10 בעיניים נוצצות, לאחר שהוכיח פעם נוספת שהחברים שלו צריכים להמשיך להתאמן בשביל להביס אותו בפיפ"א. 

 

 

אטרקציות שמדברות לילדים – במחיר שווה לכל כיס

הנוסחא ברורה: אטרקציות לאירועים עונות על כל מה שהאירוע שלכם צריך ועל כל מה שהילד שלכם חולם. 

הילדים יודעים היטב כיצד לשחק במשחקים הללו בעצמם, הם מאפשרים להם להתחרות האחד בשני וליהנות ביחד – והזמן עף. 

כל זאת כמובן מבלי להוות נטל כלכלי משמעותי, כך שההנאה רבה – וההוצאה בהחלט מתקבלת-על-הדעת, וזה חשוב במיוחד בתקופות שבהן כדאי לשמור על שפיות כלכלית. 

 

לבירורים ותיאום אירוע, השאירו פרטים​

גלילה לראש העמוד