מירי מרקוביץ - כתבת לענייני בריאות

אתגר 90 הימים: שיטת האימונים של כוכבי הוליווד כובשת את ישראל

שיטת האימונים המהפכנית שכבשה את כוכבי הוליווד הגיע לישראל ומאפשר לכל אחד להסיר את השומן ולהנות מגוף חטוב ובריא תוך 90 יום. תוכנית אימונים ותזונה אפקטיבית, תוצאות מרשימות והמתאמנים מדווחים על תוצאות מדהימות. יצאנו לבדוק.

לא מפסיקים לקבל מחמאות, להרגיש רזים בריאה וחזקים.

שוחחנו עם יוסי חייט, מומחה לשריפת שומן ופיתוח מסת שריר. "מדובר במהפכה של ממש בעולם הפיטנס" לדבריו, עם שיטות האימונים הייחודיות, תזונה נכונה המשלבת תוספי תזונה חיוניים לגוף, כל אחד יכול להגיע למשקל ולגוף שחלם עליו. 

 

מסתבר שיותר ויותר אנשים חשים חוסר ביטחון עקב שומן בטני, צלוליטיס ואלו ש'זכו' למבנה גוף רזה, חולים לעלות כמה קילוגרמים של מסת שריר. 

 

"כואב לי לראות כל כך הרבה אנשים שמתביישים להוריד חולצה בים, להצטלם ובאופן כללי אנשים שפשוט לא נוח להם בגוף שלהם. שעשו בגילאים צעירים מבלי לדעת שיש פתרון איכותי ובריא המסיר את הקעקועים תוך שמירה על מראה טבעי". 

 

יוסי ממשיך, "עד היום, הכרנו כל מיני דיאטות, שיטות אימון ותוספי תזונה שלא ממש סיפקו את העבודה אבל אתגר 90 הימים, הוא ממש קפיצת מדרגה בעולם הכושר ותזונה". 

 

האתגר החדשני משלב תוכנית אימון ייחודית, תפריט תזונה גמיש אך קפדני ותוספי תזונה חיוניים לשיפור בריאות הגוף. באמצעות שילוב מושלם בין השלושה ניתן להגיע לתוצאות של שנים ב90 יום בלבד. 

לפרטים והצטרפות לתוכנית, השאירו פרטים בטופס:

"שנה אחרי ועדיין מקבל תמיכה מלאה ומגיע לאימונים, פחות 26 קילו. הגעתי למשקל של 2 ספרות מה שלא היה שנים"

יש 'שיפור' ויש תוצאות 

עינת, מתאמנת באתגר 90 הימים מספרת: "הגעתי לפגישת ייעוץ בקליניקה של יוסי אחרי אינספור דיאטות, מאמנים אישיים שטופלתי אצלהן ואני יכולה להגיד בלב שלם ששיטת האימונים שלו לא דומה לשום דבר אחר". 

עינת מתארת; "הגעתי עם 20 קילו של שומן עודף והייתי בטוחה שאני הולכת להישאר שמנה כל החיים", היא צוחקת.

"לאחר כחודש בלבד אצל יוסי המדהים והצוות שלו ב'24/7 FIT' ירדתי כ4.7 קילו ובסיום האתגר הגעתי למשקל היעד, בריאה ומלאת אנרגיות. עודפי השומן נעלמו והתחטבתי מאוד, הכי חשוב שהיה לי קל לשמור על התוצאות גם לאחר מכן. אני ממליצה בחום לכל מי שרוצה לרדת במשקל או לעלות במסת שריר שיגיע ויתרשם לבד". 

 

תוצאות מהחודש הראשון

השיטה החדשנית שורפת את השומן ובמקביל מחדשת ומגדילה את סיבי השריר ולכן אפקטיבית במיוחד עבור אלו המעוניינים לרדת באחוזי השומן ולצד גדילה במסת השריר. 

יוסי מסביר, "היום זה פשוט מתמיד, לא צריך להרעיב את עצמו או לרוץ מרתון כדי להגיע לתוצאות שחלמנו עליהם. עם האתגר החדשני ושיטה הייחודיות שלנו, כל אחת ואחד יכולים להנות ממראה חטוב, ללא זכר לשומן עודף". 

שורפים שומן, מרימים את הביטחון.

מלבד התוצאות הנראות לעין בצורה משמעותית, ניכר לשמוע את ההשפעה של האתגר על ביטחון המתאמנים.

אדיר, מתאמן בשיטה מסביר, "בשנים האחרונות עליתי לא מעט במשקל והגוף שהיה לי בגיל 20 בהיותי לוחם ביחידה מובחרת צבר לא מעט שומן. ככל שעברו השנים זה הפריע לי יותר ויותר עד שזה הפך לבלתי נסבל. עם השנים חשתי חוסר ביטחון והתבאסתי נורא בכל פעם שהלכתי לים או כל אירוע חברתי, הרגשתי שאני כבר לא חטוב וחזק כמו פעם והתביישתי".

אדיר מוסיף, "הודות לתוכנית אימונים ותפריט תזונה מקצועי, אני לא רק מרגיש בריא, חטוב ובטוח יותר, אני באמת כזה".

 

"אחרי ההצלחה בהוליווד, הגיע הזמן להביא את השיטה לישראל"

שיטת האימונים החדשנית היא בשורה של ממש עבור אלו המעוניינים לרדת באחוזי השומן ולהנות מתוצאות חסרות תקדים כבר הקיץ. 

לאחר ההצלחה המסחררת בהוליווד, יוסי משיק את האתגר בארץ תחת המותג '24/7 FIT'. לכבוד ההשקה, גולשי האתר נהנים מחבילת ליווי ל3 חודשים במחיר היכרות.

לפרטים והצטרפות לתוכנית, השאירו פרטים בטופס:

גלילה לראש העמוד